torsdag 27 maj 2010

Rundsparkad

What goes around comes around. Jobb till fem, hade illusionen om att dra till klätterväggen, bouldra och kanske köra lite manmakers eller nåt. Blev inge. Rensat upp i lägenheten, fått igång stereon och spotify funkar: I´m happy! Ser ut som det blir Filipstad på söndag om jag får tro gensvaret jag fått på Facebook. Drar till Stockholm på rehabkurs imorgon, måste ju upprätthålla den professionella kompetensen. Blir förhoppningsvis en snabbvisit på en av Addnatures butiker oxå, jag är i DESPERAT behov av ett par approachskor och har redan siktet inställt på ett par La Sportiva B5.

2 kommentarer:

  1. Håller Filistad öppet men det vore grymt kul att få hänga på! Ikaros skulle jag vilja leda :) Lycka till i Sthlm...Hoppas du finnar dina La Sportiva! /Johan

    SvaraRadera
  2. om jag såg rätt i helgen, så var där ett par nya fina approachskor längst ut på stephans ben.

    SvaraRadera